torsdag 21 oktober 2010

Så här har sista dagarna sett ut.

Ryggen värker fortfarande nå kopiöst, fuuuuck.
Inge trevligt alls, tvärsom.

I lördags så vart jag och Mörte på M-berg, najs.
Evigheter sedan jag vart där ju,
blev dock inte mer än 2 bingolotter inhandlat, haha.
Och så käkade vi på donken ofc, gött gött.

Efter besöket på berget så vart vi hem till Esa,
han hade garage-fest,
så vi skjutsade knubben dit innan vi for till berget.
Så efter vår shoppingrunda så fick vi fara och hämta honom där igen.
Blev dock kvar där nå timme och snackade med folket och lite så.
Knubben blev knubbfull och blev som han brukar,
lite smått vresig, haha.
Han somnade i bilen hem sen,
så vi slapp att lyssna på hans galande, haha ;D

I övrigt så har det inte hänt mer än att umgåtts med Mörte,
ätit massa mat, haft plågsamma smärtor i ryggen
och ett besök på lasarettet har även hunnits med härom kvällen/natten.
Det är så mitt liv har sett ut sista dagarna,
fan ta ryggskott,
men hipp hurra för antihistamin,
de hjälper emot abstinensen.
Trappar nämligen ned min medicinering,
så snart är jag benzo-fri, YEAY!


Nu ska jag traska ut med vovven,
sakta och försiktigt.


Frid & kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar