torsdag 25 november 2010

Toooorsdag.

Jahapp, då vart det torsdag idag då.
Vaknade nyss, haha ;)
Det kunde behövas att sova lite längre än vanligt,
hjärnskakningen och krampanfallen tar på mina krafter
och gör mig redigt jävla pissetrött,
blääääää, asing bajsing alltså.


Idag så ska jag nog dra till stan om jag pallar,
ska checka på mobil telefoner.
Har ju haft sönder min iphone, craaaaap.
Trillade och landade på den,
så att displayen sprack,
men den fungerar konstigt nog som tur är i alla fall.
Men en ny, bättre telefon skall införskaffas i vart fall.
Vill ju inte knalla runt med en halvtrasig lur.
Hoppas att jag hittar nå till vettigt pris,
man är ju inte hur rik som helst inte.
Annars får jag la stå ut med den halv trasiga
tills dess att nå bra, billig dyker upp.

Nu så blire frulle och kaffe i mängder så man vaknar till rejält.


Fuck you, and have a nice day!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar