tisdag 28 augusti 2012

Dagen idag alltså.

Vart i big city idag & träffade Nicklas,
vi skulle fixa över pappren & de,
så att bilen står på honom.
Men de knasade sig lite,
så får vänta på snail-mail & göra't manuellt.
StenåldersWay!

Sen drog vi lite här & vart,
innan jag drog mig hemmåt.
Skönt att komma ut lite i alla fall.

Lever ju som i en bubbla,
mår botten,
så dagen hjälpte faktiskt.
Men nu,
äre samma shitt-ångest igen.
Ska träffa läkaren imörra,
ska be henne boosta upp anti-depp pixxen
& skriva ut nå neuroleptiskt lugnande jag kan ta på dagen.
Får se vart hon tycker om de,
i grunden äre ju hon som basar,
& hennes ord är mer eller mindre lag.
Ska träffa Jonatan imörra mä,
får ta upp de hära mä att jag vart robbad mä honom,
innan jag utvecklar fobi för att vistas ute.....
Har tillräckligt mä fobier & diagnoser,
kan dela mä mig om nå vill ha?! ;)

Nähäpp, ikväller äre Dallas på tv.
Så bäst å fixa dogsen före de börjar.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar