torsdag 5 maj 2011

I'm in pain, and no fucking gain, at all!

Jahopp, vilka "vänner" man har, haha, komiskt egentlien....

Han skule ge sig på att tatuera mig, här hemma.
Fine tänkte jag, och lät han göra't.
Jaaou, så dum ärr jag,
men de viste de flesta som käner mig nästan så ;)

de gik såpass djupt at jag fick åka upp til akuten,
och sy 11 stygn + få massa sprutor.


Så nästa gång jag tatuerar mig, ärre hos en redig en,
mäd taturings-maskin,
å inte mä en kniv, rakblad å bläck från en jädra gamal penna..

Så såg min kväl ut, spännande va?!?!


Nu blirre slappe bara, bedövningen släper väll snart å då jäklar komer jag ha ont.





You know what u mean to me, soulsistah!





Peace out, problem-peoples!

2 kommentarer:

  1. jenniiy "sexygirl" eriksson6 maj 2011 kl. 11:28

    Smart att försöka tatuera hemma ;o
    Hahahah, :D

    SvaraRadera
  2. Lett å va efterklok...

    Men de komer ju iaf stå 14 så.. men vart ju inte så jag vile ha de men hellre de än en enda röra :)

    SvaraRadera