onsdag 4 maj 2011

Very long time, noo see!!

Myket har hänt, därav de långa avbrottet här....

De började mä att för ca 10 veckor sedan, så fik jag en hammare slagen i bakhuvudet & blev misshandlad ordentligt.

Fick flytta, så nu bor jag på annan ort... Där jag SKA va säker, påstår dem som vet.

Men förra lördagen så motog jag flertalet hot via telefon,
och dem påstod sig veta vart jag bor nu.

Ahhh, typiskt min otur, när ska den ta slut? NEVER EVER verkar de som.

Ursäkta stavningen, men efter hammaren, så ha jag tapat lite hur man stavar.


Lägenheten jag har flytat til ärr tusen ggr finare än den förra,
å framföralt större, men därav större, destå dyrare men shitt the same, helre bo här,
fint å säkert än där å kanske bli ihjälslagen.
Jag trivs, Rexx trivs å bäst av allt; man hör knappt grannarna (:


De ärr väll vart som hänt lite i livet här de sista månaderna... inte så intresant,
men så ärre i varje fall.

Idag så ärre Jonatan som gäller, och sen efter de, en sväng til min trevliga läkare,
och diskutera behovs-mediciner. Ska bli intresant vart som komms frams til.

Fick en ny diagnos igår föresten, jobbar på at acceptera den.
Men de ärr fan så svårt asså....


Nu blirre lite plock i köket inan jag drar mig til Jonatan.


Älskar dig bästis, de vetu!

Peace out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar