onsdag 3 oktober 2012

Natt natti natt.

Blir ett natt-inlägg,
kan inte somna,
ltypisk, haha.

Ligger & glor på "Att stjäla en tjuv"
i väntan på att somna,
ska ju upp i ottan, för å komma igång,
& göra ordnig mig, rasta vovvarna, ta massa mediciner.

Sen så blir ju till Jonatan,
en handläggare ska vara mä en stund,
så jag kan återfå hjälpen som jag vart av mä.
Hoppas hon i alla fall, kan besluta att jag får de.
Ingen vore gladare än mig.

Haha, spännande läsning.
Ska uppdatera imörra, efter samtalet/mötet
om hure gick.

Mä min tur, slår hon väl av ansökan....
Men nej, jag ska vara positiv från & mä nu.
Någon gång måste shitten vända & ge mig lite tur.

Btw, sträckte mig när vi bar soffan.
Tror de kan vara så att ett litet ryggskott är på ingång,
& de är ju verkligen GR8....Nepp
nu ljög jag, de är en djävulusisk deal
att få ryggskott, men de är la som dem säger:
No pain, No gain!


Aloha!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar