onsdag 3 oktober 2012

Tisdagskvälls rapportering.

Känner mig smått slut,
om jag får sägare själv, haha.

Vart upp till Helene & Karin förut,
Snackade lite & så.
Sen bar vi alla tre en soffa som jag sku ha
upp till mig.
Snacka om muskelträning man fick,
ändå äre inte så långt imellan,
haha. Soffan kom i varje fall på plats,
här inne.,

Kroppen är trött,
men hjärnan snurrar krånglig.
Förhoppningsvis hjälper sov-tabletterna,
ibland hjälper dem, ibland inte.
Snacka om ombytlig medicin
haha.

Ännu en trist update,
men såhär är livet.

Imorgon, upp tidigt.
Ska ju socialträna & gå upp till Jonathan,
hoppas på uppehåll ifrån de eviga rengnande då...
Får  varje fall taxi hem,
vilket är dödskönt.
Så slipper man gå,
nedstämd hemåt.
Bättre mä taxi!


Näe, nu ska jag blänga på Beck.

Ha en fortsatt trevlig afton!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar