fredag 30 november 2012

Friday night in the hood.

Ligger på soffan,
i vanlig ordning.
Glor på "Tjenare kungen" & försökte lösa ett tekniskt prob,
det gick där emot inte, så jag gav upp.

Ska la snart knoppa,
finns inte möe annat å göra denna fredagskväll
än att stirra film & försöka somna.
Men somna, det verkar jag inte göra.
Ligger & stör mig på den dära skitungen som jävlas mä min syster,
stort jävla kok stryk borde hon ha,
ingen respekt alls.
Inte undra på,
hennes gener kan inte ens stava till respekt.
Men hon ska då lämna Josse ifred,
annars jäklar... Får i annat fall funderela ut
en plan som fixar't.
Eftersom jag kallas för "Lysande Sickan"
så kanske ni hajar att mina planer inte alla gånger
är de bästa,
men huvudsaken är att man står upp,
för ingenting är viktigare än la famillia.
Så äre bara.

Nepp, nog om detta.
Imörra händer det som vanligt,
inge alls.
Blir la glo på tv:n eller lira nå spel.

Imörra fyller Lovisa år btw,
grattis på dig lillan :)


Over and out for now,
see y'all later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar