måndag 5 november 2012

Rubrik, typ.

Tingsrätten kan vara bra korkade ibland,
ska ju upp i januari för lite gamla grejer jag gjort.
Tydligen har jag en försvarare,
men hon är otrevlig & hör inte av sig.
Ska ringa åklagaren imörra,
får jag inte byta - så sköter jag mitt försvar själv.
jag menar,
de är småsaker som hände 2010-2011,
och jag har ju erkänt å sagt som de är,
plus att min övervakare har skrivit ett yttrande,
som barkar åt det goda hållet för min del.
Så, får se vart åklagaren säger imörra,
annars är jag min egna försvarare.
Kan ju vara en merit,
har aldrig vart de så,
nå nytt blire ju i så fall.
Prövar rätt mycket,
hahaha.
men skämt å sido,
kan ju bli intressant,
så, bara vänta tills imörra
på besked.


Ligger på soffan & blänger på grey's anatomi nu,
lagom slappt.
Ligger & väntar på att moder ska ringa,
stackaren är hos läkaren,
är nå mä magen.
Hoppas hon ringer snart,
blir orolig.

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar