torsdag 5 augusti 2010

Ångesten strikes again.

Ångest, klockan är snart två, och här sitter man och glor.
Gaah, vilken jobbig känsla.
Kommer nog inte att bli överdrivet mycket sömn inatt heller "/

Förstår mig inte redigt på de här med ångest, konstiga känslor och crap.
Förstår inte hur en människas liv kan bli såpass tilltrasslat egentligen.
Har man liksom inte lidigt nog,
är man inte värd att få må hyffsat nå gång?!
Finns ungefär tiotusentals sådana tankar i mitt huvud just nu..

Får försöka leva dag för dag, ta allt som det kommer.
Den här gången är jag stark,
ingen jävel ska få knocka ner mig igen,
ingen ska stjälpa mig.
Folk som inte bryr sig på redigt,
folk som inte tycker om mig som jag är kan bara dra.
Tänker INTE ödsla tid eller kraft på idioter nå mera.
Jag är den jag är, med dom probsen jag har.
Det är som J säger, det är inte nå jag har valt själv.
Utan det är som det är, och det får folk ta och haja.


Shiit, nu skall jag lägga mig och glo på film.
Förhoppningsvis så kommer John blund,
om man nu har sådan tur.

Tänker inte sova på kemiskt vis i alla fall,
pixen ska ut ur mitt liv, varenda ett.
Det är dags nu, dags för förändring.

SKÄRPNING!


Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar