onsdag 4 augusti 2010

Upside down.

Trälig dag, som fan.
Den har vart helt upp och ner.
Det började inte speciellt trevligt.
Vart in till stan på mitt vanliga onsdags"nöje", inte särskilt najs alls.
Vart förbannad, trubbel uppstod, det small...nästan.
Men jag vart stark nog att ta det jävligt lugnt,
så det löste sig.
Men ångest-nivån vart fett hög efteråt,
kändes nästan som om jag vart på väg ur denna värld...

Eftermiddagen vart dock lite bättre, dampade lite med Mellie.
Sen så kom boys boys hit en sväng också,
Niclas, N och Stefan, trevligt :)
Efter det så vart det av till pizzan med Mellie,
krängde en kebab i bröd, gött.

Just, har införskaffat mig en as-söt rockbilly klänning idag också,
vit med blå prickar,
och ett par blåa pumps till det.
Snajs snajs!

Dagen började shitty,
men det vart som en brustablett, det löste sig.

Näpp, nu ska jag fortsätta att grunna på livet.

Peace out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar