söndag 1 januari 2012

OBS!

Jag ville bara meddela, att jag diskade faktiskt ;)
Det vart nog 2012:s års ansträngning,
haha.
Nu orkar jag inte göra nå alls,
hatar att bli såhär trött,
av ingenting.
Men, de kanske är för de tar så mycket
tankekraft att diska,
sen att man måste greja mä armarna & skit mä,
de täääär!


Btw, för er som bryr er.
Häromdagen köpte jag mig en ny hår-blås,
eftersom nu den gamla ( från 70-talet)
brann upp,
så vart jag tvungen att köpa en ny.
Typiskt att den gamla brann upp,
tyckte den vart bra,
men ingen gillade att jag använde den,
bara för den slog lite gnistor ibland,
& de luktade bränt.
Men men, nu ären död, på redigt.
Hoppas den nya,
håller i lika många år som den andra,
haha.
Hoppas kan man alltid ;)


Nu ska jag, nog äta nå.
MÅSTE upp minst 10 kg, tills mars månad.
Bara att trycka i sig käk som en dåre,
hets-ätande - MUMS!


Sees!

3 kommentarer:

  1. Va på tiden att du köpte en ny.. :)
    tappar du den o den låter skumt - ANVÄND INTE den då!
    de kan ta eld i håret på dej i värsta fall.

    SvaraRadera
  2. haha du måste gå upp och jag ner, som sagt du får ta mina kilon ;p gjorde min första ansträngning idag och gick till gymmet som vi har här hemma ^^ duktigt tycker jag :D

    SvaraRadera
  3. ;) - Jag vet, men vaddå, man ska slita saker mä hälsan tills de pajar ;D

    Micca - Du anstränger dig verkligen, träningen ger nog resultat skaru se :)
    Ro hit mä kilona du tappar, plz ;)

    SvaraRadera