söndag 1 januari 2012

2012!

Jahapp, då vart de nytt år.

Nytt år & nya möjligheter som folk säger,
om de stämmer, är där emot en annan femma.
Får la se, vad som händer & sker detta året.
De kan ju knappast bli värre än de förra, typ.

Igår sista dagen på 2011 - klantade jag mig, rejält.
Skallade mig mä lap-topen i huvudet,
mitt mellan ögonen, över näsbenet, AJ!
Skulle lägga mig i soffan, & tar datorn i nävarna,
lägger mig & naturligtvis drar hela jävla datorns
skärmkant, mitt mellan ögonen.
Smidigt värre,
har ett jävla jack & är lite blå nu,
haha.
Hoppas de försvinner snart.
De vart förhoppningsvis sista olyckan, på ett tag.

Nyåret. firades mä Tacos m.m
hemma hos Helene, mä Karin & "Pasta-mannen".
HELT NYKTERT!
Skönt, att slippa de där mä alkohol.
Är helnöjd & lite stolt över mig själv,
som inte drack nå alls :)

Igår, vart de inte nå snö alls.
Sen när man vaknar idag,
äre massa snö & snor-halt ute.
Verkligen uppmuntrande... eller inte.
Men Rexx vart glad i alla fall,
alltid nå!


Nu ska jag gå & plocka disk faktiskt,
tro't eller ej.
Får se om jag diskar,
men de ska i alla fall ut i köket.


God fortsättning,
på de nya året!

4 kommentarer:

  1. Molly blev också lycklig över snön ^^

    SvaraRadera
  2. Kan tänka mig de =)
    Så ni har mä snö i Kumla?!
    Stackars er ;)

    SvaraRadera
  3. Haha vi hade den försvann idag pga regnet ^^

    SvaraRadera
  4. Haha, gjorde de här mä, men nu ären tillbaks här igen, ären de i Kumla mä? Eller äre bara vi som får lida?! ;)

    SvaraRadera