måndag 11 juni 2012

Dagen dårå.

Idag hare vart en lite jobbig dag,
som synes i föregående inlägg,
skulle min bror fyllt år idag.

Har försökt & fylla dagen mä annat,
så tankarna inte kommer
på att han är borta & inte finns mera.

Sov ett slag, men kl 8 imorse
ringde golv-firman som ska lägga
nytt golv i mitt badrum,
så de vart bara & stiga upp,
kunde inte somna om efteråt.

Sen fick jag & ombudet lite pappersgrejs gjort,
tur de finns personliga ombud,
som kan hjälpa till mä yttranden & överklagningar.
Det är rena rama djungeln ju.

Sedan tog jag mig en "liten" runda på ca 5 km,
tur & retur då.
Till en ball affär,
shoppade lite onödigt raffs,
men men, nå gång ska man la få göra de.

Sen varte hem,
nu på kvällen har jag hjälpt moderskap & Nette
via telefon mä datorer.
Borde bli data-konsult,
hahaha.

Näe, ska nog ut mä vovvarna nu,
sen försöka sova.
Ska ju "knega" imörra :)


Hejsisvejsi!





Sommar, sol & Sverige - Japp japp!
Den hära bjuder jag på ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar