torsdag 7 juni 2012

Idioterna frodas på apoteket.

Skumma typer finns de överallt,
precis som insekter så kryllar de utav dem.
 Vart på apoteket idag,
& hämtade min apodos.
Satt en dam där,
i märkliga kläder,
som väser till mig såhär:
"Du har vart mä om mycket,
din aura är svart, du kommer vara
död innan året är slut.
Jag är synsk & jag vet,
andarna säger att du inte kommer leva länge till".

Hmm, vilket freak, haha.
Hon sku åkt på en propp,
men jag varken vill eller får/kan inte slåss,
hoppas hennes "aura" är så kass så
bussen hon sku mä,
körde av vägen.
De vore karma,
haha.
Hörde att hon hämtade ut hisp-tjack okså för övrigt,
så de vart la nå störning, eller femton på den kvinnan.
Det vart la höjden på min dag,
haha.

Sitter & spanar semester-resor,
sitter & velar mellan tre ställen.
Får se vilken destination de bär av åt,
i sommar.
Behöver komma bort,
nya intryck, lugn & göra nå kul.


Snart äre One tree hill på televisionen,
så ska rappa på & fixa nå att äta.
Så jag inte dör av hunger,
som kärringen förutspådde.
Den glädjen ger jag henne inte ;)


Seeeees!

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Jaa, alldeles galen kärring.
      Haha, se vart jag får stå ut mä ;p

      Radera