onsdag 6 juni 2012

Nationens dag, Gratulerar Sverige!

National-dagen idag dårå.
Hade ju tänkt dra mig ut,
på nå demonstration av nå slag.
Men 3 grejer hindrar mig från detta.
Före första, kan de bli bråk & jag har skyddstillsyn,
så de vore inte så bra.
Sen så är chocken efter i onsdags inte
helt lagd ännu & rädslan slår in, rätt ordentligt.
Sist men inte minst,
så har jag ont i låret & i höften......
Lät som kärring-krämpor,
men faktum är att jag har smärta där,
så då är jag la en kärring,
eller som taxi-chauffören garvade åt
när jag sku hoppa in i en taxi,
"På lappen står det, hämta en dam utanför Vc"
säger han & rå-flinade.
Haha, Kärring, dam
 - what ever, mitt ben värker....

Ska ligga på soffan & glo på tv,
de är de, som sker här idag.
Ingenting annat,
händer sällan nå spännande här...
På gott & ont.....

Btw, har fått en till ny medicin,
ovanligt va?! 
Den ska hjälpa mig att sova bättre & lugnare,
hittills har jag enbart märkt att jag vaknar lättare,
på morgon, & att man blir ännu mera som en öken
i truten. Haha,
men vem vet, den kanske är kanon bra,
bara man vant sig vid den.


TjippHejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar