onsdag 9 januari 2013

Arg-Onsdag.

Kommunen borde få tillrättavisning rejält!
Skulle ju på rättegång idag,
hade fått ledsagning dit & hem beviljat
& vad händer?!
Ingen från kommun hör av sig eller dyker upp,
så de vart inte nå rättegång för min del idag...
Suger balle,
för jag får pröjsa 2000 :- i vite...
Va jag nu ska få den degen ifrån...
Surt värre,
hade velat hare dära ur vägen.
Men tydligen så är den hära kommun
helt skruvad & skiter i beviljade beslut.
FY SKÄMS alltså!

Sitter & gnager morötter nu & lyssnar på musik nu,
ska snart resa på röven & knalla ut mä Rexx.

Fick för en vecka sen,
avliva Leo.
Han fick hjärnskador pga sina krampanfall,
så han fick somna in,
lille-bubben.
Både jag & Rexx saknar honom massor,
men han hare nog bra, vart han nu än är.
Min söta lilla plutt!

Nehepp, nu annat.

See ya'll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar