tisdag 1 januari 2013

Seeemester.

Snart åker vi ju på semester :D
Bort ifrån allt blää-väder,
alla gnälliga människor,
bort till solen.
En väl-behövd resa,
som jag förtjänar.
Så hårt som jag har slitit sista tiden,
faktiskt.
Ska bli bra gött & ligga & slappa på stranden,
medans alla andra är hemma i tråkiga Sverige,
i slasket & suckandet ;)

Kommer inte vilja åka hem..

Kom just på att jag måste leta på passet
så jag kan fylla i pappren angående medicinerna
& få de godkänt på apoteket imorrn.
Så där sprack mitt PLL-tittande,
fuuuck.
Men men, får titta efteråt.
Ska egentligen försöka sova tidigt,
kom på att jag ska till Jonatan imorrn.
Vilket innebär att slagga halva dagen är omöjligt imorrn,
SUCK!
Fast att kolla tv, är viktigare än sömn,
enligt mig.
Så får se vart de blir - sova eller glo på burken.

Ciao 4 now!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar