måndag 21 januari 2013

Sjuk, fortfarande.

Febern, hostan har inte blivit nå bättre alls.
Har även fått blåsor som blir till sår,
runt magen.
Gör as-ont & jobbigt å ha brallor på.
Ringde till VC,
dem tror att jag kanske kan ha svin-influensan
& bältros.... Super-kombo verkligen....
Så ska upp till sjukhuset sen ikväll
tyckte dem.
Vene om jag pallrar mig dit,
dem är ju så sjukt otrevliga där.
Inge höjdare alls,
för febern gör att jag blir förbannad
mycket lättare än vanligt.
& de kan ju vara liiiite onödigt.
Får helt enkelt se,
om jag orkar ta mig upp dit,
eller om jag ligger hemma istället
& hoppas på att bli frisk.
Semestern är ju snart här,
vill inte åka & hosta lungorna ur mig i Spanien,
de kan jag ju göra hemma,
gratis.
Hoppas jag blir frisk snart i alla fall.
Får sätta mitt hopp till gud,
jaaa ni såg rätt - GUD.
Så desperat är jag att bli frisker.

Nu annat,
På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar