lördag 9 februari 2013

Carly Rae:ade sönder min lampa.

Just dance är ett redigt kul spel,
men jag ska nog inte spela de igen förrän jag är frisk.
Shakade loss lite för en stund sen,
förlorade balansen & for in i lampan & slog sönder den.
Vilken tur man kan ha va,
jag som gillade den lampan....
Men men, blir att köpa en ny.
Carly Rae Jepsen är farlig för allmänheten,
haha, i alla fall när en klumpeduns
ska dansa till "call me maybe".
Slog dock high scoret,
om man nu ska se de ljusa i de hela.
Ingen lampa, men ett high score!


Nu ska jag tare jävligt lugnt,
& fortsätta att hosta lungorna ur mig.

På återseende folks!


4 kommentarer:

  1. Du gillar ju gaga så i just say - just dance, spinn that record babe ;)
    Hoppas du inte gjorde illa dej när du ramlade vännen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha kul. Näe, faktiskt så slog jag inte mig nå vidare värst! :)

      Radera
  2. Hahahahahah klooockrent xD

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha i know, köp en ny lampa till mig? ;)

      Radera