fredag 15 februari 2013

Jävla sömn, som inte fungerar.

Somnade oroligt igår kväll,
vaknade mä ett skrik klockan tre inatt
& nu äre omöjligt att somna om.
Har försökt,
men nu ger jag upp.
Ligger & kollar på Crossroads,
haha av alla filmer så blev de den.
Trodde att jag sku somna av den,
men så vart då icke fallet.

En handläggare kommer hit nu på morgon,
& ska lämna ett intyg som jag ska lämna in till tingsrätten,
så jag slipper paya 2000 kronorna som dem dömde ut i vite.
Vart ju inte mitt fel att jag inte dök upp
på huvudförhandligen.
Utan kommunen som slarvade...
Hoppas att rätten godtar intyget,
& att dem kan dra tillbaks de utdömda vitet.
För jag har skulder såre räcker,
så 2000 kr till är bara onödigt.
Lär ju åka på att pröjsa skadestånd
när förhandlingen är nästa gång.
Eftersom nu snuten, social-damen & araben kräver mig
på skadestånd.
& jag har ju erkänt gärningarna delvis,
så lär få pröjsa nå i varje fall,
lika bra att vara inställd påre.
Efter denna kommande rättegång,
är allt jag gjort klart.
Ska bli skönt att lägga allt de dära bakom mig.
Nästa vecka går min övervakning ut,
den 23:E :D
Sen äre ju prövotid på två år,
men de är ju bara att hålla sig i skinnet
så äre chill. :)


Nu ska jag försöka käka nå.

Vi ses när vi ses!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar