onsdag 28 juli 2010

Liten, meningslös uppdatering, ENJOY!

Har haft tusen miljoner grejer för mig den sista tiden,
både kalas roliga things, men även redigt ruggiga grejer som hänt :'(

Livet är en bergochdal-bana som spinner på i 390 knyck,
och ibland så tar det bara TVÄRSTOPP.
Pang, Boom, Crash, och sedan ska man skrapa ihop spillrorna, laga loket och
låta skiten rulla på som vanligt igen.
Man måste fan vara ett snille för att klara ut vissa moment i livet alltså.


Idag så har jag vart på typ djungel-safari i "sheerwoods"-skogen, hahaha.
Späckat med folk och fä överallt.
Att det finns så jäkla möe turister det visste jag då icke.
Kön till glass-kiosken vart så lång att glasshelvetet
hann smälta dän innan man fick den.
Smält, intorkad glass över hela väskan,
skorna och tröjan, snaaajs.

Ikväll ska Melinda kika över,
vi ska poppa musik och planera inför helgen.
Kommer bli askalas känner jag på mig.
Är rätt grym på att smida planer, mohaha.
Även om de oftast inte alltid blir som man tänkt sig ;p
Synd bara att Melissa inte är hemma ännu,
hade vart fränt om hon också hakade på.
Men hon kommer förhoppningsvis hem snart,
och mår bra igen, och då ska vi rocka järnet!


Adios for now!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar