tisdag 6 juli 2010

Take me hooome, countryroads.



Jahapp, long time, ingen seeee.
Har vart kass på att uppdatera, sry.
Mycket har vart imellan, har lyckats skita i det blå skåpet rejält, sad face...
Men men, det är la på g att ordna upp sig.

Färgade ju som sagt håret brunt, men det vart rött-liknande som synes på bilden ovan,
haha, ser inte klokt ut för fem jävla öre men det får va.
Har lite mer väsentligare grejs att re i, milt uttryckt.

I lördags så vart jag i alle fall en sväng åt Västerviks-hållet,
grill med familjen & släkten, mys :)
Vart även vid minneslunden där morfar & broder ligger,
sorligt men på nå vis så kändes det rätt skönt att vara där,
låter psycho men kände mig nästan lite hemma där.
Nog för att broder ligger där, min tvillingsjäl!

Sen så hakade Jenniy på hem, och stannade här tills idag,
mycket trevligt med lite sällskap.
Vi hann göra lite grejer i alla fall,
och bäst av allt, jag klådde ungen i singstar ;)
Årets bedrift verkligen, haha! :)

Imörra blire doktorn, kuuuuul.
Får hoppas på lite bra nyheter nu,
när allt annat ser mörkt ut.

Näe, nu ska jag dra ut en sväng,
vädret är ju skapligt najs.


Tjipptjiipp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar