söndag 18 juli 2010

Mhmm.

Livet....
Mitt nya liv artar sig fint, snart en veckas frihet, najs! :)
Livet är la som en brustablett, och löser sig.

Idag så vart det mycket på agendan,
först så vart det att ränna ner till "Centrum" och möta Stefan en liten stund,
trevligt.
Sen så ringde E mig faktiskt när jag vart på väg hem :)

Efter det så drog jag och Melinda ner till pizzan & klämde i oss en kebabpizza,
Micke kom förbi en sväng där också.
Pizzan vart förvånansvärt god,
dom nya ägarna är tusen ggr bättre :)

Sen så bar det av ut på vischan en runda med the crew,
skulle hämta hem två lådor,
inte till mig utan till dom.
Mårten körde som en biltjuv, haha.
Satt halvt livrädd i baksätet,
mådde faktiskt lite illa ;p

Efter det så vart det promenad med hundarna, Rexx & Cilla
lekte som två blådårar vid vattentornet.

Efter det så vart det ner till parken,
för att påbörja våran Lady gaga afton,
men regnet slog till efter typ en halvtimme så
vi fick helt enkelt förflytta oss in till garaget istället, haha.
Men det vart lika skoj där inne.


Så såg the day ut, fullspäckad ungefär.
Det känns i fötterna skall gudarna veta.


Nu ska jag försöka pigga på mig lite,
om det nu är möjligt.

Längtar tills måndag!

Tjipp och hejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar