fredag 9 juli 2010

skeeeeejtbååård.

Holy shit, vilken kväll det vart igår, haha.
Satt i vår fina park och glassade med knubben,
med chillinötter & en låda öl i högsta hugg (Y)

Sen drog vi hem till knubben och drog på lite lady gaga,
naaajs!
Och sen när jag skulle hem så tog jag mitt nya fordon,
en skateboard och gled hem.

Tänka sig, det gick redigt bra, tror jag, haha.
Gled som världens skate-master över vägen, men höll på
att bryta nacken när jag skulle ner för trottoarkanten,
hoppa har jag inte redigt lärt mig ännu.
Åkte in i husväggen en sväng också, haha.
Men det är kul att glida bräda,
så det är mitt sommar-fordon.


Idag börjar mitt nya liv,
om bara ett par timmar.
Jävlar, ska bli spännande att se hur allt utvecklar sig.
Tror nog det kommer bli skitbra.


Nu kallar balkongen på mig.

See yaa fuckers!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar