söndag 2 oktober 2011

Das week.

Då, för att summera veckan som snart passerat, så startar jag på måndagen.
Moderskap anlände på kvällningen, trevligt, men framförallt tryggt.

Tisdagen fick jag mitt spel, blev inget PS3, utan ett Xbox360 istället, tyckte de verkade bättre.
Sen travade vi runt lite på M-berg & åt, och skaffade ett nytt hundkoppel till Rexx,
eftersom nu dem blåa idioterna skickade mä fel, när Rexx skulle flyttas från station till hundpensionatet.
Dock skall dem kompensera mig har dem sagt, men har inte hört nå om de ännu, sega jävlar!

Onsdagen blev det en tripp till till plastikkirurgen, ansiktet läker på fint, men fortfarande
infekterat, och om ärren blir för fula så opererar dem de, så man slipper se ut som en
trasdocka (mer än man redan gör).

Torsdagen så ville "kära" krim ha in mig på ytterligare förhör, jag storjublade, eller inte.
Men fick ju pallra mig dit, så jag slapp att bli plockad av dem.
Ska upp som vittne i rätten, blää.
Vill bara spy på hela händelsen, för jag har inte ett skit mä den att göra.
Men de verkar ju inte gå in i huvudet på dem blåa precis....

Fredag så vart det möte på kommunhuset mä handläggare & nå form av chef,
mest moderskapet som pladdrade, jag hade inte så mycket att säga.
Sedan åkte hon hem,
och jag blev ensam.
På kvällen dimper det ner ett papper i postlådan, mä ett stort X på, hmm skumt.
Rev itu de & spolade ner det på skithuset.

Men tror på fan, att igår kväll hade nå jävel repat in ett X på min ytterdörr.
Sjuka missfoster....
Har starka & stora misstankar om vem/vilka.
I så fall sabbar dem bara för sig själva.
Så snuten vart här idag & fotade
& tog upp en anmälan.


Jaa, så har veckan i stort sätt sett ut.
Trist & vara helt själv igen,
mä tanke på rådande situation,
men men, har ju mitt larm.
& lilleponken förstås,
han får jag ju inte glömma bort ;)


Nehepp, nu pallar jag inte skriva mera,
så vi ses när vi ses.


Peace out, suckers!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar