torsdag 6 oktober 2011

Oh "happy" day!

Dagen har, (som vanligt i mitt liv vart knöcklig).
Började redan imorse när en otrevlig utredare ifrån polisen ringde & gormade, trevligt.

Inser att jag börjar få fler & fler gråa hårstrån när jag gör iordning mig,
verkligen underbart,
ålderns höst närmar sig mä stormsteg uppenbarligen...

Efter morgon-svängen mä vovven så vart de upp & hämta lilla Rottisen,
som jag ärr dag-matte åt.
Hon vart jätte kass i sitt ben & kunde knappt gå, den stackaren.
Tycker så synd om henne, lilla sötnosen.
Hoppas de blir bättre snart.

Sen så får man veta att tiden hos Helena är inställd,
också verkligen nå man blir skitglad över, aja låtsas kan man ju.
Behöver ju faktiskt gå dit,
men de går inte in hos de korrupta (dvs kommunen).

Efter de, mat.
Japp, jag åt faktiskt lite idag, ärr stolt över mig själv.

Sen så fort Helene kom hem,
så fick jag hjälpa henne att undersöka Lizzies ben,
vilket inte vars så poppis i hennes ögon.
Men som hund har man inge val,
haltar man så måste man kolla rejält.
That's it.

Efter de, syndade jag,
jag drack kaffe som jag inte får för mitt hjärta.
Men då & då, kan ju knappast göra't värre, eller?!
Nåväl, de blidde kaffe & bullar uppe hos Helene.

Efter där så kommer mr N,
fick en telefon av honom, en LG optimus.
Najs, nu gäller de bara att få ordning på den dårå,
men de ska väl inte vara så svårt.

Nu på kvällen,
råkade jag snubbla på den sablarns jävla bordslampan
i vardagsrummet så den for i backen.
BOOM säger det och de blir kolsvart i lägenheten
& luktar bränt.
Där gick tv:n, wii:et & X-boxet tänkte jag i mitt stilla,
& som vanligt förvirrade sinne.
Men ta i trä.
Det vart bara den jävla lampan som gick helt isönder.
Ikea -skit, tur att jag har stulit den i snabb-kassan,
haha, SKYLDIG mä stort S.
Men lika bra de,
när den ändå inte vart så bra...
Sen inser jag att jag inte ärr nå kärnfysiker,
fick ringa Helene, be henne om hjälp.
Smällen som lampan gav, gjorde att proppar gick - yeay.
Jag som verkligen begriper sånt....
Som tur ärr så hade Helene proppar hemma,
och förklarade för mig hur jag skulle göra för att få dit nya.
Och då kom strömmen tillbaks (:
Imörra blire propp-shopping,
lika bra at köpa hem massa så de finns om de händer igen,
har ju fler ikea-grejer. ( Dock ej stulna vill jag påpeka) ;]

Tycker de ärr märkligt, bor i ett kommunalt bostadsbolag,
men ändå så äre stenålders-stuk på el-grejsimojset.
T.o.m moderskap har säkringar som man bara fäller upp igen om liknande
skulle ske nere hos dem.
Så fan, stoneage - here i live.

Blää på delar utav dagen,
varför kan jag inte bara få ha en dag,
EN bra, lugn, skön dag för?
Äre för mycket begärt?!
Om de nu finns nå gud, FIX IT för fan.

Nu ska jag lägga mig & spela Xbox,
de kan jag vara värd.
Nu när jag återfixade strömmen,
NÄSTAN på egen hand.

Adios!




So special!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar