torsdag 13 oktober 2011

Polisen - idiot-myndigheten.

Efter idag, så är mitt förtroende för polisen = NOLL!

Ännu ett vittnes-förhör skulle genomföras,
& i vanlig ordning så vrålar snut-kräket åt mig & beter sig som en tre-åring.
Hmm, kanske dags att den surpuppan går i pension!?!
Inte mitt fel att dem inte kommer nå vart mä sin utredning,
har sagt vad jag vet & minns, mer än så går ju inte.
Kan inte sitta & gissa,
men den där snuten är lika blåst som en mindre orkan,
och t.o.m min dass-dörr har högre IQ.

Men nu har han vrålat för sista gången,
nu tänkte nämligen fröken Eriksson till,
& JO-anmälde fanskapet.
Får se vart de leder nå vart,
men nu har jag markerat på rätt vis
att jag inte accepterar att bli behandlad hur som helst.
Är trots allt bara ett vittne,
& ska jag vittna i rätten så får dem fan behandla mig mä respekt.

Men de är väl så,
rättssystemet är också korrupt,
precis som regering, riksdag
& allt annat i detta land som en gång var Sverige...

Helt ärligt,
t.o.m Anna Anka skulle kunna sköta polisens jobb bättre....
& de säger väl allt!?


Ikväll blir det en lugn kväll,
framför nå bra film.
Orkar inte nå annat,
inte för de finns så mycket annat att hitta på heller för den delen,
men iaf.
Lugnt får de bli,
mina nerver är fan i mig överallt.
Tankarna likaså.
Hatar när de blir såhär,
system-overload i hjärnkontoret.
Verkligen inte kul alls....


En enda lugn dag är allt man begär,
men tydligen äre för mycket begärt verkar de som.


Adjööö!





Saknar dig!
Hoppas du vet dä!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar