söndag 25 december 2011

Julafton 2011.

Rätt plågsamt, som vanligt näre är jul.
Massa pissiga minnen man helst vill radera ur hjärnan,
men pga min "trevliga" Posttraumatiska stress går de icke.
Men bara att stå ut.

Vart uppe & käkade jul-lunch hos Helene igår,
& fick en julklapp.
Haha, den såg ut som mig, typ.
Får fota den nå dag,
& ni som känner mig förstår varför den liknar mig,
haha.

Efter de, hem till min tomma lägenhet,
eller jaa, Rexx vart ju hemma så hade ju iaf lite sällskap.
Startade igång mat-lagningen,
eller ah, uppvärmningen, vart ju bara kålen som sku värmas,
& köttbullarna sku stekas så de vart inte mycket lagning,
haha men i alla fall.
Låter ju bra om man säger "laga mat" ;)

Fick besök av en viss tomte en liten stund,
fick julklappar & lite så av honom.

Sen vart de mat & Kalle Anka,
efter de öppnade jag resten av paketen jag fått uppskickade
av la familia.

Jul-klapparna detta året vart:

* Cash.
* Presentkort på en upplevelsedag.
* Presentkort på böcker.
* En ball prydnads-grej ( den som påminner om mig, haha).
* Ylle-sockar, Ylle-Vantar.
* Halsdduk.
* En bok - Sveriges historia.
* Choklad.
Hm, de vart nog allt, tror jag.
Men är nöjd,
fick rätt mycket pengar detta året,
vet bara inte vad jag ska köpa.
Har ju allt, typ.
Men kommer la på nå,
så småningom.

Kvällen vart jobbigast,
men vart uppe en stund hos Helene
& kikade lite på Göta kanal 3
& tryckte i mig lite chips.

Rexx vart ju roligast,
när han fick paket.
När han väl fick upp dom,
så vart papperna roligare än presenterna,
haha.
Ligger fortfarande småbitar av papper lite här & var,
han öppnar presenter brutalt den jycken.

Så såg min jul ut,
& föregående inlägg så synes min vackra jul-brasa.
Som gjorde mig på lite bättre humör :)


Live fast - die fun!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar