tisdag 3 juli 2012

Besök ifrån södern.

Då så, vart man ensam igen.
Eller ah, har ju hundarna,
men moderskap + syster 2 & 3 har åkt hemåt söderut igen.
Har vart ena roliga dagar,
började mä att när dem kom,
så hade jag gjort mat.
JA  ni läste rätt, jag gjorde käk,
haha.
Det vart gott i alla fall,
även om jag brände ned halva kåken nästan,
haha.
I söndags vart vi på berget & lite andra affärer & shoppade,
lite nya kläder & andra grejer.
Efter de, hade vi de bara slappe hemma.
Alla vart la lite sega efter en shopping-dag.

Igår så vart vi till Sthlm,
körde upp & ställde bilen hos gammel morbror,
träffade honom & hans käresta lite.
Sen bar det av åt slussen & djurgårdsfärjan,
över till skansen där vi kutade runt i timmar & spanade djur.
Faktiskt, en redigt givande upplevelse,
om jag får säga vart jag tycker.
Efter skansen, bar det hem åt gammel morbror,
slappade lite där & på kvällen körde vi hem hit.
Då kan jag säga,
att alla vart lätt trötta.
Men en överraskning väntade,
mitt badrum är helt klart nu,
WooFuckingHoo =]

Idag så vart vi iväg & tjackade ny madrass till min säng
& lite föda till kyl, frys & skafferi.

Klippte mig idag mä, btw.
Kom jag på nu,
när håret blåste in i truten på mig,
haha.
Vart skapligt najs.

Jennifer fick lite presenter till bebisen,
& till sig själv,
hade nämligen köpt en 32" tv t henne,
så hon vart nöjder som få.
Alla fick presenter faktiskt,
inte illa.
Ingen åkte tomhänt härifrån,
så att vara "värdinna" i mitt hem,
är jag bra på, hahahaha, LOL!

Lite skansen-foton kommer senare,
 men slänger in nå så länge.

 Bye, for now!
 



 Här sitter man.... På en björn & ser dum ut,
haha.



 Hemma hos gammel morbror efter skansen,
man ser hur "pigg" jag är efter den dagen,
eller hur?! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar