onsdag 4 juli 2012

Onsdag, en seg sådan.

Segt-vart ordet.
Känner mig typ, slut i kropp & själ.
Vart på hispan idag & snackade mä Marita
& sen åt apoteket & hämtade ut alla mina mediciner.

Nu sitter jag på balkongen & halv-vilar,
ska tvätta kl 17:00, YEAY.....NOT!
Jobbigt & ränna upp & ned till tvättstugan
som en skållad råtta, men de är ju ett måste.

Hoppas bara den dära typen inte är där,
får ha mobilen uppe, mä larm-nr slaget
så jag bara kan trycka på ring,
om de sku va nå.
Fan, aldrig får man vara ifred.
Äre inte knivar i ryggen, eller bilen sönderslagen
så äre äckliga jugge-gubbar som stalkar en......
Vara ifred, vart äre för nå?!


Ska nog lägga ifrån mig datorn ett slag,
& sortera upp tvätten.
Så jag inte står där i sista minuten,
som vanligt.

jahapp, de vart min dag,
so far,
haha.


TTYL!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar