onsdag 4 juli 2012

Tvättning - verkställd!

Då vart tvätt-skiftet avlklarat,
satan i gatan så armar & fötter värker nu,
AJ!
Det är inte enbart jobbigt att tvätta,
man får värk av skiten mä.
Men som tidigare sagt,
det är ett måste.

Nu sitter jag på balkongen,
funderar på vart jag ska käka för middag,
men kommer inte direkt på nå.
Slutar väl mä fiskpinnar, eller bakad potatis.
Det är i alla fall lättlagat...
Är inte direkt en toppen-kock,
haha.


Ikväll, ska jag bara slöa,
framför tv:n.
Ska nog hyra mig en rulle,
sen klockan kvart i elva äre ju flinta på boomerang,
& det får man INTE missa.
Barnet i mig, finnes kvar ;]

See yaa!

2 kommentarer:

  1. åh jag vill också se flinta :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skaffa kanalen Boomerang, eller så, fåru flytta in här hos mig ;)

      Radera