torsdag 26 juli 2012

Updaten, som utlovad!

Sitter & äter,
tänkte uppdatera bloggen lite medans.

Som ni såg, i föregående inlägg,
så smällde jag mä inlines, mä en bil
& hamnade på sjukan.
Mjukdelsskador, hjärnskakning, skelögd &
smärtor lite här & var,
blev resultatet.
Jag hoppas att skelningen mä ögonen försvinner
mä hjärnskakningen.
Inte så kul att se ut såhär, precis.

Känner mig helt mörbultad.
& Basketträningen börjar om en månad,
& om två månader,  DM.
Hoppas jag är bättre tills dess,
vore kul & visa framfötterna på DM,
faktiskt.
Får kanske göra som Simon sa,
eftersom jag är lite kort, ta mä en stege, haha.

Efter maten blire en knaklig vandring mä hundarna,
går ju som en apa som har skitit på sig,
men bara att bita ihop.
I'm the champion, you know ;)

De vart la den uppdateringen de.

Ska slänga upp lite skansen-bilder snart,
har bara inte blivit av ännu.

Sees!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar