måndag 24 september 2012

Besök ifrån södern.



Ella - sötaste som finns,
även den coolaste!

 


SysterYster & Ella,
söta bägge 2.
(ignorera röran i bakgrunden)

 


Ella - Mosters pärla :)


I helgen vart moder, syster & systerdotter på besök,
redigt kul vart det.
Nästan så man bölade när dem for hem i söndags.
Hatar att bo så långt ifrån dem,
dem är ändå la familia.
Nåväl, får hoppas dem kommer snart igen,
eller så får jag släpa mig nedåt Sverige & hälsa på dem.
Bara det, att de bor skadade danskar som misshandlar folk
& massa hepatit-ungar som tror att dem är nå,
där dem bor.
Vilket jag inte gillar!
Men håller man sig inne,
så gåre an å fara ned en runda,
tror jag.
Mår inte super,
men besöket i helgen fick mig att må
bättre än på länge.

Men nu är man tillbaks i "Dåligt mående" igen,
& de suger verkligen.
Önskar jag fick må bra,
helt bra en enda dag.
Men det är la för möe begärt....
Men men...


Ciao for now!

2 kommentarer: