torsdag 6 september 2012

Gårdagens eskapader!

Gårdagen vart, minst sagt...intressant.
Åkte iväg till Akut-psyk,
mådde redigt piss.
Där fick man ju,
som vanligt,
VÄNTA!
Men de gjorde inge,
fick en ny polare där,
haha.
Hon kom in,
bra på lyset mä grisarna,
så hade nå att snacka mä medans.
Sen kom doktorn,
fick mina tabletter & en taxi hem.

Där träffade jag en as-najs chaufför,
MR B.
Som tydligen är mä i en nystartad församling,
i big city.
Jesus är frontfiguren där i,
& han delar ut gåvor till människor,
enligt deras tro.
Fick numret till prästen,
till B & webb-adressen.
Får se om man drar dit & checkar läget,
vart de är för ett slags ställe,
vill ju inte hamna mitt i nå sekt.
Hahaha, hade inte sett fint ut i mina papper,
dem är redan rejält nedsvartade som dem är.
Sekt-anghängare är inge som man vill ha tillagt precis.
Är redan stämplad som massa annat,
så äre äre äre!

Idag ska jag slappa,
inte göra ett skit.
Bara ligga i sängen & glo på tv,
tare lugnt & tänka på mig själv,
som läkaren rekommenderade.

Så, så blire.

Nu, MAT! :)


Sees!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar