måndag 10 december 2012

....

Alla har frågat sista dagarna hur jag mår,
vart som hände mä Marko,
om jag ska åka på begravningen, etc.

Tänkte skriva svar här,
så slipper jag upprepa mig.

Jag mår, som väntat skit,
efter de som hänt.
Marko avled i en snow-racer olycka..  :'(
Begravning vet jag inte om jag pallar mä,
men skickar annars blommor.
Hans familj mår skit,
precis som man gör i en sån hära situation.
Jag önskar så att han vart här, på jorden
tillsammans mä dem som han älskade.
Men livet är som vanligt en förbannat
orättvis inrättning.
Jag sku behöva min bästa vän nu....
Finns fler som sku behöva...
Men men.... Allt är crap,
i livet. Livet suger!

Vet att ni som försökt muntra upp mig menar väl,
men de är skitsvårt.
Men tack, ändå.
De värmer, även om jag inte visar't.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar