torsdag 13 december 2012

Ibiza, here we come!

Woooh, we're going to Ibiza! :)

I slutet av januari bär de iväg,
till Ibiza.
Slippa all snö, all kyla & tråkigheter i en vecka.
Kan inte bli bättre,
blir snajs-majs.


Mår lite upp & ner,
men de tillhör ju sörjandet,
sen har jag ju all annat crap som får mig att må kass,
som vanligt.
Men jag försöker se framåt,
på resan.
Fly tankarna & bara ha kul,
fan så gött! 

Min FB, fick jag ta bort,
eftersom min skyddade ID,
vart hotad där.
Så folk som vart där,
får läsa & connecta här istället,
eller på skype.
Bara & shouta,
så fås namnet :)

"Wooooh, we're going...suck to Ibiza...suck"
De sku Micca säga, haha.
Eller hur?! ;) 

Ciao 4 now!

 

3 kommentarer:

  1. Halou! Vi kör på här istället! :-)
    Nu får du bannemig berätta vad som hänt!! Halvt ihjälslagen och skyddad id...

    SvaraRadera
  2. hahaha nu får du det att låta som att jag är "så jävla träääälig" ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaou, men de är ju så... suck, haha ;)

      Radera