söndag 11 april 2010

And now... i'm old.

Sådär, äntligen har jag lite ork till att sitta vid datorn lite.
Så här kommer en lite update om livet.

Magbesvären har plågat mig under hela påsken, under min födelsedag,
jaa den har t.o.m inte gett sig ännu. Magsår är då verkligen inte roligt.

Har mest bara legat som en död sill i sängen i över en veckas tid,
träligt värre men vila är ett måste när magen smärtar.

På min födelsedag så vart bästis här, vi käkade lite tårta ( En hel, haha),
och tittade på en utav dom sista Harry Potter rullarna,
fick även precis vart jag önskade mig i present, en klocka :)
Precis rätt färg och allt, Elin - the mindreader.
TACK :D


Idag så äre Rexx's födelsedag, lillponken blir 4 år.
Jäklar så fort tiden drar iväg, tyckte han nyss vart valp.


Näe, nu ska jag gå ner till affären och inhandla grejs.

På återseende, när jag känner mig ännu bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar