onsdag 14 april 2010

Happy face.

Kusin vitamin posar lite, yeeay!

Blev en smula sent igår, men det vart det värt.
Jag och kusin hade verkligen hel-kul,
och en hel del att snacka om.
Verkligen kul att vi har såpass mycket gemensamt.
Dessutom så diggar han, precis som mig, Kapten röd ;)
Inte illa med en kusin som har bra musiksmak,
det ligger la i släkten antar jag.



Idag så har jag big plans,
ska kanske träffa Marcus på berget i kväll,
nervöst värre, haha.
Men det går nog bra,
bara att låta truten pladdra på i vanlig ordning.



Rexx är för övrigt lite tjurig på mig idag,
bara för att jag la undan hans slemmiga tennisboll,
den måste tvättas av, den stinker utav slem och blöt hund.
Ingen vidare härlig doft måste jag säga.
Well well, nu ska jag FB:a lite, sedan blire lite frulle + kaffe
ute på balkongen, najs najs.



See yaa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar