måndag 12 april 2010

Sick update.

Träligt värre, har spenderat hela dagen på lasarettet.
Magen värkte som fan, och ryggen också, så fick fara in.
Monika skjutsade in mig till sjukan och satt med mig där,
snällt!
Sen så vart Rita så snäll så hon körde hem mig, tusen tack till dom :)


Urinvägsinfektion som har gått upp i njurarna troligen, aj!
Inte direkt nå kul,
men som tur är så är min lever i alla fall hel, wohoo för det.


Nu sitter jag här och längtar tills imorgon,
då ska jag träffa Micke, najs som fan.
Har inte träffat honom på länge,
kommer bli så kul.



Snart blire promenix med Rexxen, han sitter här jämte och glor på mig,
haha. Han är mer busig än vanligt idag,
vette katten vart det är med jycken men han är galen idag.
Han har bollen i truten hela tiden,
nej nu skall jag väl masa mig ut med honom en sväng.


På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar