måndag 26 april 2010

Helgen dårå.

Fredagen spenderades hos Micke-Picke, najs som bara den.
Mycket skratt och möe bra musik, så som kapten röd och Raubiter.
Vi sänkte nå pilsner var också, gött som bara den, vi käkade pizza
och ingenting slår en kall en till en starkt kryddad pizza.
Vi la hos runt halv 12 tiden, helt slut bägge två.
Ansträngande att ha så möe att snacka om som vi har, haha.




Vet inte vem som ser mest seg ut, Micke eller jag, haha.
Ett kul foto i alla fall.









Lördagen vart delvis inte så najs, åkte hem från Micke runt klockan 12,
hem och donade lite.
Sen på kvällen så vart det medicinerna som började bråka,
fick fara med prio 1 in till sjukan, inte alls kul.
Minns knappt nåting alls, vart tydligen medvetslös.
Kanske inte så kontsigt att jag inte minns nå då.
Sen på söndagen när jag vaknade, kände mig bra möe bättre.
Så fick jag så klart med min tur världens sämsta och sunkigaste läkare.
Han skrek åt mig det första han gjorde, gubbjäkel säger jag bara.
Efter bra möe om och men så fick jag fara hem igen.







Fick ett schysst rum på sjukan i varje fall,
ett singel-rum, haha det passar ju mig på flera plan.


Fick tydligen en tröst-nalle, haha.
Vene om dom räknar mig till barn eller vad.
Men söt ären, min nya maskot!
Jahapp och såhär har min helg sett ut, haha.
Jävligt intressant, blandat med både änglagott med kusin
och djävulen till läkaren.
Tänka sig.. haha.
Nähäpp, nu ska jag vänta på att hemtjänsten kommer.
På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar