måndag 12 april 2010

Spel-beroende? Hmm, nääe! ;)

Sitter fastklistrad vid wii:et nu, haha.
Mario for life säger jag bara :D
Känner mig lite som en spel-mupp.
Men har man inge annat för sig så äre la inte så farligt att lira wii
flera timmar per dag, då äre rättfärdigat enligt mig.


Rexx håller på att jaga sin nerslemmade boll i hallen,
han är helt galen, haha, sötisen :)


Är lite trött, kan bero på den långa vistelsen på akuten.
Man blir en smula irriterad när dom inte har nå läkare på plats,
så man måste vänta, dessutom så skulle jag fasta också.
En sak som är lustigt är när jag inte får äta, då är jag skithungrig,
men ska jag käka så är jag oftast inte sugen eller hungrig alls.
Den mänskliga hjärnan är komplicerad, som fan.


Vill hitta på nå, är en smula sällskapssjuk.
Men de är la inte nå som kan vid denna tiden.
Får hålla till godo med Rexx och Mario, haha!


Adios!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar