onsdag 30 november 2011

Effekt - Liten, men ändå.

Concertan börjar kännas, yeay! (:
Somnade kl 03.00 inatt, vaknade kl 11.00 idag.
Har sovit oavbrutet, yeehoo säger jag bara.
Bara den sen, i högre dos
gör mig mindre impulsiv, mindre argsint, & bättre koncentrerad,
så blir jag som ny.
Får hålla tummarna som fan,
för de.


Igår så vart jag & lämnade pinkeprov,
ska göra de 2 ggr per vecka,
så dem ser att jag inte tar nå annat.
För i så fall avbryter dem behandlingen direkt,
vilken tur att jag är skötsam ;)

Efter de så kilade jag över t läkaren,
fick han att skriva ut extra starka flourtabletter,
så tänderna slipper frätas sönder helt utav alla mediciner jag käkar.
Knallade upp till apoteket,
& då är deras jäkla datorer fortfarande paj,
så dem kan inte lämna ut recept.
Snacka om att man blir tjurig,
så säger apan som knegar där såhär " De finns ju Apoteket i stan,
dem har inga datorfel."
Mm, visst om kärringen hade kört mig så.
Inte fanken pallar jag gå hela vägen till stan,
efter att ha knallat upp dit först,
& sen dessutom "monster"-backen hem igen.
Never-ever-ever.
Får vänta mä att hämta ut flouret tills jag är på stan nästa gång,
för sjukhus-apoteket är ju då fan inte att lita på.

Idag så har jag fått en ny tid till plastik-kirurgen,
3:e tiden.
Hoppas dem kan göra nå åt smärtan,
& sedan åt hur de ser ut.
Så man slipper se ut som scar-face,
för de mina vänner är ingen vacker syn alls.

Får se vart dem har att säga om läkningen, hålen & så.
Bara jag slipper mera piller så är jag glad.

Nä, nu ska jag slå in ett paket.

See yaa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar