måndag 28 november 2011

Ny medicin & shitt.

Imorgon startar jag Concerta-behandlingen,
hoppas så att den hjälper.
Så man slipper vara så impulsiv, & inte kunna koncentrera sig.
Att ha ADHD är jobbigare än vad man kan tro,
jag svär, det är jobbigare för den som har de,
än för dem i ens närhet.

Med lite tur hjälper Concertan bra,
& att jag så småningom slipper benzo (:

Nackdelen är att de kommer bli ett jäkla rännande på puls, vikt & andra kontroller.
Men vill man må bra får man la stå ut,
antar jag.


Idag bjöds de på middag hos Helene,
ris & kyckling-gryta.
Redigt gott faktiskt,
har sista tiden faktiskt börjat äta lite bättre.
Vägde mig på läkarbesöket i torsdags,
jag väger 64 kg,
vilket vart ok mä tanke på min längd.
Så jag ser bara smal ut ( minus magen dårå )
Men den måste ju tränas bort,
men de är ju svårt när man måste passa sig för hjärtat & de kraffset...
Men men, hellre fet om magen, än i nyllet så ;]

Nu ska jag plocka lite i disken,
känner att de börjar välla över där.
Så får la göra ett tag eller två,
eller så länge jag pallar.


Synes!





Min bästa vän,
jag saknar dig otroligt.
Hoppas vi ses snart,
kaffeköpp!

3 kommentarer:

  1. Väger du så mkt? ;O
    Trodde du vägde mindre, haha ;3

    Medicinen hjälper säkert vännen,
    o jag finns o hjälper genom bivärkningarna, de vet du! :)

    SvaraRadera
  2. kaffeköpp i mitt <3 asså!
    jag saknar dig som faen!!<3

    I love you soulsistah <3

    SvaraRadera