söndag 13 november 2011

Try break me, and i'll break you - BIG time!

"Kriminell buse"

"Jävla gang-banger"

"En riktig jävla typ"

"Gangster-brud"

"Skumrask-typen"

"Fängelse-klient"

"Kåk-farare"


J
a, här ovan har ni några utav de "vackra"
namn folk givit mig igenom årens lopp.
Är de sanna? NEJ!

Jag undviker folk som har probs mä att hålla sig på lagens "rätta" sida,
har aldrig blivit dömd till fängelsestraff,
sysslar inte direkt mä skumrask-affärer.

Alla de där namnen, grejerna folk kallar mig.
Beror enbart på mitt agerande utåt,
och att jag kanske inte umgåtts med guds bästa barn förr...
Men mitt agerande, beteende, etc.
Finns det en klar förklaring till,
jag har problem mä bla ADHD, två hjärnskador m.m.

Men skall alla som har de hära diagnoserna & problematiken
bli kallade för kriminella busar?!
T.o.m snuten har ju svårt att skilja på't.
& kan inte dem,
som skall föreställa de proffsiga, skilja på en "yrkes-kriminell"
& en person mä hjärnskador/neuropsykiatriska funktionshinder.
Då äre bara "the final coundown" tills de här landet brakar samman totalt.

Det är jävligt tufft att leva,
när folk har sina jäkla förutfattade meningar.
Visst, jag kan bli sne & tända till rejält.
Men oftast bara ord...
Men för den sakens skull,
gör de varken mig till kriminell buse eller kåk-farare.

Utan till en människa,
en människa som verkligen får kämpa,
dag ut & dag in för att få dagen i sig att fungera.
En människa mä känslor,
precis som alla andra.

Så alla ni,
som tror att jag är en "gang-banger" etc.
Fuck off!

Jag är den personen jag är,
passar de inte??! Så dra dårå.
Kan vänligen visa vart dörren är placerad!


Den här människan,
har fått nog av bull-shit för en hel livstid.

Låt mig, min familj & mina vänner vara!!


Try and break me,
i dare you all!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar