onsdag 30 november 2011

Dä blåser visst liiiiite.

Då vart de kväll, en mörk, kall & blåsig sådan.
Kom nyss in mä Rexx,
& vädret ute suger päck!

Tur att man inte ska ut & ränna mera idag,
om de inte blir flippshitt i hjärnan så man vandrar rundor
ute, som de kan bli ibland.
Aja, stör ej mig egentligen,
för jag minns ändå inte när de blir så, så, haha.

Blev bjuden på middag hos Helene idag också,
värry najs :)
Gav henne, hennes julklapp i förtid.
Hon vart glad,
de vart ju bra de.
Vore värre om de vore tvärsom.

Sitter & nojar mig lite över nästa veckas besök
hos plastik-kirurgen.
som sagt förut, 3:e tiden,
tänk om dom måste skära upp halva ansiktet igen.
Bläää på de i så fall.
Längtar tills dem fått de att läka helt,
så dem kan operera de,
så jag ser normal ut igen.
Saknar min högra sida av ansiktet,
mer än vart jag trodde att jag skulle göra...

Men de är la som de säger:

"Man saknar inte de man haft,

förrän de är borta."

Ett utav få uttryck som faktiskt stämmer...

Nu ska jag ta natt medicinen & försöka varva ned tankeverksamheten.
Att sitta & noja över besöket på plastiken är inge bra,
kommer bara leda till ännu mera nervositet,
som i sin tur leder till ännu mera ångest & crap.

Snart jul "/
kan noja över de istället...
Eller inte!

Nope, de vart nog allt för idag.
Men jag skriver, när jag skriver.
Även om de dröjer ibland...
För er som nu är intresserade utav mitt trasselsudd-liv ;p


Adios, goodbye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar