onsdag 3 mars 2010

En fullspäckad dag.

Idag så blev det stan, tågen krånglade så jag tog bilen istället för att vänta på buss.
Väl inne i stan så fick jag mina ärenden utredda, medicin stod på agendan.
Så nu fick jag ut alla nya jag ska käka, börjar bli en väldig samling med piller tycker jag.
Istället för 7 sorters kakor, så blire 7 sorters piller, haha.
Min humor är på väldigt låg nivå, men det har nog märkts väldigt ;)


Är trött, en utav medicinerna jag hämtade är betablockerare, för mitt hjärta.
Tog en tablett och jesus, blev dödstrött.
Det är väl en övergående biverkning hoppas jag, eftersom ordinationen står på 1 x 3 dagligen.
Kan ju inte knalla runt och vara helt slut, varje dag.
Det fungerar ju inte redigt, nog för jag vill sova på nätterna, men på dagarna vill jag gärna vara vaken.


Fann även ett par solbrillor idag, wohoo säger jag bara.
Nu slipper jag bli blind varje gång jag kliver utanför dörren.

Har förresten även ansökt om ett besöksförbud för nöten som vart här och brölade i julas.
Får säkerligen det beviljat utav åklagaren, så nu känner jag mig lite tryggare.
Se, har verkligen uträttat massor idag, är redigt stolt över mig själv faktiskt :)



Stackars bästis är sjuk fortfarande, undra vart det är för nå hon har åkt på.
Tycker så synd om henne, hoppas hon kryar på sig snabbt.


Nu blire wii och kvällskaffe, för att pigga på mig.
Imorgon händer det najsiga grejer, så då vill jag vara pigg, pigg! :)


På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar