fredag 12 mars 2010

Fredag.

Fredag, härligt med helg. Inte för det spelar mig nå större roll men ändå, haha.
Hoppas på att bästis är frisker och pallar att dra till stan och gå på bio ikväll,
vore redigt jäkla najs att komma iväg lite, så man slipper sitta hemma.
Ska ju i och för sig till henne på söndag, men ändå, alltid kul att umgås.


Rexx verkar en smula stressad över ommöbleringen, han ränner runt som en yr höna.
Och vet inte redigt vart han ska lägga sig någonstans, men han vänjer sig la, får man hoppas.
Jag tycker det blev skitbra faktiskt, ser lite bättre ut.
Allt som fattas är en matta, men det blire ändring på nästa vecka.
Då ska jag och Björn till ikea och shoppa loss, haha.
Får la se om man hittar nå hyffsat billig matta, pengar har man inte så gott om.


Nu ska jag försöka städa lite smått, köket måste städas ordentligt.
Det är bara en fråga om jag orkar, haha.
Den som lever får se ;)


På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar