måndag 1 mars 2010

What a night.

Vilken natt, har suttit och vart orolig hela jäkla natten.
Enda tills det att Elin skrev att hon vart hemma igen, puuh, vilken tur.
Det vart bara en infektion, och ingenting annat.
Trodde att min mage skulle explodera igår kväll/natt, har sällan förut vart så orolig.

Huvudsaken är att hon mår någorlunda ok nu i alla fall.
Ringde och väckte damen förut, ville höra så allt vart okej, hon lät bra mycket piggare idag.
Så nu slipper jag vara bekymrad över detta nå mera :)


Idag äre typ snöstorm här, det blåser satan jäklar, och snön yr så man inte ser ett jota.
Rexx vart så gullig och drog omkull mig förut idag, han skulle prompt upp och klättra
i en stor snöhög, galna hund. Som tur vart så landade jag mjukt, rätt i en snödriva.

Nu ska jag värma mig med en kopp kaffe och spela lite, precis som vanligt.


På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar