fredag 5 mars 2010

Fredag.

Jahapp, då har man vart till läkaren idag. Dom tömde mig på en del blod, tryckte på mig, vägde och mätte mig.
Har gått upp lite i vikt i alla fall, 59 kilo. Inte så illa det inte. Är rätt glad över att jag inte ligger
under 50 kilos sträcket längre i alla fall.
Vi får väl se vad proverna visar, får hålla tummarna hårt som attan. Men det skall nog gå bra, tror moderskapet i alla fall. Själv så är jag lite nervös, skulle ta 14 dagar innan jag får svar.
Så jag får tassa på tå tills dess att läkaren ringer och ger mig svaren.


Idag så är det strålande sol här, asskönt väder faktiskt.
Jag och Rexx ska ut en lång-promenad snart, ska bli skönt.
Att kunna gå ut utan att frysa arslet av sig är guld värt.
Snart så är våren här, hoppas jag åtminstone.


Bästis är fortfarande dålig, stackaren.
Håller tummarna för dig idag!


Nu blir det ut i solen strax :)

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar